درخواست پشتیبانی
به عنوان یک نماینده فروش مجاز، شما به بخش های دپارتمان پشتیبانی اختصاص داده شده توسط ارائه دهنده دسترسی خواهید داشت. بخش «درخواست پشتیبانی» وارد شوید تا لیست کامل درخواست های ارسال شده توسط مشتریان خود را از ناحیه کاربری را مشاهده کنید.
پاسخ به درخواست ها
علاوه بر این، شما می توانید به درخواست های باز شده توسط مشتریان خود پاسخ دهید و یا آن را به ما بسپارید.
پاسخ به درخواست های پشتیبانی به 2 روش انجام می گیرد.
پاسخ به درخواست توسط شما
در این روش شما از طریق بخش درخواست های پشتیبانی می توانید پاسخ هر درخواست ایجاد شده توسط مشتری خودتان را ارسال نمایید. این درخواست ها توسط مشتری شما در پرتال کاربران اختصاصی شما ثبت شده اند.
پاسخ به درخواست توسط ما
تیم فنی ریسلرهاب در تمام طول شبانه روز آماده پاسخ دهی به مشتریان شما می باشد، پس همیشه آسوده خاطر باشید که یک تیم فنی قوی حامی شماست.
نکته
ریسلرهاب کلیه درخواست های ثبت شده توسط مشتریان شما را بررسی و پاسخ می دهد لذا نگرانی از بابت تیم فنی خودتان نخواهید داشت.
نکته
کلیه پاسخ ها توسط برند اختصاصی شما و با نام، ایمیل و مشخصات امضا شما ارسال می شود.